Uncategorized, مقالات, وبلاگ

پلاسماجت فناوری جدید برای مقابله با سرطان تخمدان

پلاسماجت فناوری جدید برای مقابله با سرطان تخمدان

رویال مارسدن یکی از اولین مراکز انگلستان است که از دستگاه جدید جراحی با انرژی بالا برای زنان مبتلا به سرطان تخمدان پیشرفته استفاده می کند.
جراحان آقای جان باتلر ، آقای دس بارتون و خانم ماریل نوبنهاویس با استفاده از پلاسماجت روی بیمار مبتلا به سرطان تخمدان
دستگاه پلاسماجت از انرژی پلاسما از گاز آرگون یونیزه شده برای برش و جدا کردن بافت ، متوقف کردن خونریزی و نابودی سلولهای سرطانی در بیمارستان ، توسط بیمارستان دس بارتون ، مشاور جراح زنان استفاده شده است. برخلاف اکثر دستگاههای انرژی دیگری که در جراحی مورد استفاده قرار می گیرند ، می توانند سلولهای سطح اندامها و بافتها را با حداقل وثیقه از بین ببرند.

پلاسماجت فناوری جدید برای مقابله با سرطان تخمدانبه طور خاص ، پلاسماجت در سرطان تخمدان پیشرفته کاربرد دارد ، جایی که این بیماری به طور معمول در گره های متعدد یا “ورق” در سطح اندام ها و بافت های موجود در شکم و لگن وجود دارد. پس از یک دوره آزمایشی در رویال مارسدن برای ارزیابی کاربرد آن ، ایمنی و اثربخشی آن در سرطان تخمدان ، اکنون بخش اساسی دستگاه جراحی بیمارستان است.

خانم ماریل نوبل ، مشاور افتخاری جراح زنان و زایمان ، گفت: “در طی عمل جراحی پلاسماجت ، سلولهای سرطانی از ساختارهایی مانند روده و دیافراگم خارج می شوند ، بدون اینکه به بافت اطراف آسیب برساند. این بدان معنی است که اغلب نیازی به تغییر اندازه یا برداشتن بافت در این مناطق نیست.

“پیش از این ، بسیاری از زنانی که تحت عمل جراحی گسترده برای سرطان تخمدان قرار گرفته بودند برای ریشه کن کردن بیماری مجبور بودند قسمت هایی از روده خود را بردارند. برداشتن گسترده بافت روده می تواند به معنای نیاز به استوما باشد که این امر تأثیر جدی بر کیفیت زندگی یک بیمار پس از عمل و مدت زمان لازم برای گذراندن آن در بیمارستان دارد. ”

تیم جراحی با پلاسماجت

“بین میزان بیماری قابل مشاهده باقیمانده بعد از عمل جراحی سرطان تخمدان و بقای بیمار ارتباط مستقیمی وجود دارد. با استفاده از پلاسماجت ، نه تنها می توانیم تمام بیماری های مرئی را به طور کامل از بین ببریم یا از بین ببریم ، بلکه نیاز به برداشتن روده نیز کمتر است. این بیشترین تأثیر را در بهبود زمان بقا دارد و امکان درمان واقعی این بیماران را فراهم می کند. ”

تجربه رویال مارسدن با دستگاه پلاسماجت سال گذشته در یک نشست بین المللی ارائه شد.

خانم نوبنهاویس گفت: “هیچ وسیله جراحی دیگری نمی تواند به همان اندازه سلولهای سرطانی را از بین ببرد و از بین ببرد. در رویال مارسدن ، مرکز پیشرو در مدیریت سرطان تخمدان ، ما در حال شروع به ارائه نتایج بهبود یافته برای بیماران هستیم. “

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.