مقالات, وبلاگ

لیزر موهای زائد و معیارهای انتخاب آنها | یانی طب لیزر 09137106334

لیزر موهای زائد

فهرست مطالب

مقدمه | یانی طب لیزر

کمی نظریه ، خیلی کم …

لیزر الکساندرایت

لیزر دایود

لیزر دایود SHR

لیزر Soprano Ice Platinum SHR

لیزر نئودیمیوم Yag (Nd-Yag)

بنابراین به چه نوع لیزری نیاز دارم؟

توصیه ما

 

شکل ها

شکل 1: سوپرانو آیس پلاتینیوم

شکل 2: لیزر دایود وکیوم آیس

 

 

 

مقدمه | یانی طب لیزر

آیا در موردانواع مختلف لیزر موهای زائد چیزی شنیده ایدو نمی دانید کدام یک مناسب شماست؟سفید ، قهوه ای ، پوست تازه برنزه ، موهای بور ، مشکی ، ضخیم ، … متغیرهای زیادی وجود دارد به طوری که به راحتی نمی توان نوع مناسبی از نور را برای نیازهای خود انتخاب نکرد ، اما همیشه معیارهای کلی وجود داردکه باید شناخته شوند.

باید بدانید که جهت گیری ما عمومی است و توسط متخصصی که شما را درمان می کند می تواند بهبود بخشد ، او نوع پوست و موی شما ، تکامل درمان را مشاهده می کند … و ما نخواهیم دید. لیزر الکساندرایت

لیزر موهای زائد پلاتینیوم,پلاتینیوم پلاس پلاتینیوم پلاس,اکسپریا,ام جی ام اکسپریا ,پلاتینیوم پلاس سه بعدی,پلاتینیوم پلاس سه بعدی 2021 ,جدیدترین,قیمت,عکس,عکس دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم ,بهترین دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,قیمت دستگاه ,قیمت دستگاه پلاتینیوم ,قیمت دستگاه پلاتینیوم پلاس سه بعدی ,فرق بین دستگاه های پلاتینیوم ,لیزر پلاتینیوم ,جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم,اشنایدر,سوپرانو آیس پلاتینیوم,سوپرانو,سوپرانو آیس پلاتینیوم

شکل 1: سوپرانو آیس پلاتینیوم

 

کمی نظریه ، خیلی کم …

هنگامی که نور لیزر بر بدن ما تأثیر می گذارد ،وارد ماده ای به نام ملانینمی شود که رنگ می دهد و هم در مو و هم در پوست وجود دارد. هرچه موها سیاه تر باشند ، ملانین بیشتری دارد و پوست آن سیاه یا قهوه ای است ، میزان ملانین آن بیشتر است.

ملانین بیشتر راهی آسان برای نور است و دومی ، بیشتر محیط را گرم می کند. در نتیجه ،رنگ پوست همیشه محدود کننده ای برای انرژی شاتو در نتیجه اثربخشی درمان بوده است.با این حال ، فن آوری های جدید لیزر موهای زائد در حال حرکت (سوپرانو) و نور چند ضربان ، باعث شده که این مشکل کلاسیک همراه با حملات و سوختگی های اوبخشی از گذشته باشد.

لیزر الکساندرایت

قدیمی ترین از خانواده.طول موج نفوذ متوسطی دارد و بسیار ملانین است(به یاد داشته باشید که چه چیزی به پوست و مو رنگ می دهد) ، بنابراین روی موهای کم عمق سنج(نواحی با پوست بسیار نازک مانند گوش و سوراخ های بینی) ،پوست روشن وکمی خوب عمل می کند.

لیزر دایود

این به عنوان جایگزینی برای الکساندرایت متولد شد.طول موج بلندتر باعثنفوذ به عمق بیشتر پوست می شود و موهای ضخیم و عمیق را درمان می کند، در حالی که کمتر به ملانین شباهت دارد و به این ترتیب پوست های رنگی راحتی کمی برنزه می کند. مانند الکساندرایت ، روی پوست روشن موثر است ، اما دایود به موهای ضخیم و همچنین رنگ تیره نیاز دارد.

امروزه

تا همین اواخر ، لیزر موهای زائد معمولی بیشتر در مراکز زیبایی و پزشکی-زیبایی انجام می شد.توسعه آن باعث شد بتواند قسمتی از دستگیره را که در دمای زیر صفر با پوست تماس می گیرد خنک کند ، دیگران جریان هوای سرد ایجاد می کنند ، … با این حال ، این تکنیکنمی تواند درد را به اندازه کافی کاهش دهدو دوباره به بیهوشی موضعی بازگردد. لیزر موهای زائد

لیزر دایود SHR

آیا فناوری جدید لیزر دایود، نوید کارآیی بیشتری را می دهد ،درد 60 درصد کاهش می یابد و زمان جلسه 70 درصد کوتاهتر می شود، پاهای کامل از 2 ساعت به 45 دقیقه و پشت شما 9 دقیقه شگفت انگیز طول می کشد.بیایید ببینیم چرا.

سوپرانو shr

Soprano A SHR نشان دهنده یک چرخش 180 درجه ای به مفهوم فرض شده از بین بردن موهای زائد با نور است ، خواه لیزری باشد یا نور پالسی.فوتوترمولیز پیشرونده جایگزین حالت انتخابی می شود که نیاز به عکس های جداگانه با عملکرد حرارتی بالا بر روی پوست و فولیکول مو (محل رشد مو) دارد.در حال حاضر فوتوترمولیز پیشرونده سعی می کند گرما را کم کم و با انرژی کم ایجاد کند .

لیزر Soprano Ice Platinum SHR

آیا می توانید لیزری را تصور کنید که همزمان 3 موج موثر در رفع موهای زائد داشته باشد؟ اگر این کار را با فناوری بدون درد سوپرانو انجام می دادم چه می شد؟این تیم از قبل وجود دارد.سوپرانو موفق به ساخت لیزری شده است که امواج از نوع دیود ، الکساندرایت و نئودیمیوم یاگ را روی پوست در هر شات ، به طور همزمان ، به طور همزمان نشان می دهد.

نکته:

مواردی وجود دارد که پس از چندین جلسه اپیلاسیون ، موهای ضخیم و نازک در آن ناحیه وجود دارد ، و این در اعماق مختلف.آنهایی که ضخیم هستند دارای رشد جدیدی هستند ، موارد نازک آنهایی هستند که در جلسات دپیلاسیون قبلی ضعیف شده اند ، که در آن ناتوانی کلی فولیکول به دست نیامده است.

لیزر نئودیمیوم Yag (Nd-Yag)

این ماده برای استفاده روی پوست های بسیار تیره متولد شده است.طول موج آن حتی بیشتر از دیود است ، اما عدم تنوع آن برای سایر انواع پوست و موفقیت نسل های جدید سوپرانو مناسب برای پوست سیاه ، منجر به محدود شدن آن تقریباً به موهای بسیار سخت و عمیق شد . با این حال ، لیزر Nd-Yag رگ های واریسی و رگ های عنکبوتی را با نتایج بسیار خوبی درمان می کند ، زیرا هدف آن هموگلوبین است و نه ملانین.

شکل 2: لیزر دایود وکیوم آیس

 

بنابراین به چه نوع لیزری نیاز دارم؟

در این مقاله منابعی برای درک تکامل ، تفاوت ها و مزایای انواع لیزر موهای زائد موجود در بازار پیدا کرده اید.با این حال ، تصمیم شما باید با ارزیابی و نظارت یک متخصص تأیید شود.برای اطلاع ، ما معیارهای کلی منطبق بر آخرین فناوری موجود را خلاصه می کنیم:

توصیه ما

ما توصیه می کنیم که یک مرکز زیبایی قابل اعتماد انتخاب کنید ، همیشه به دنبال ماشین های معتبر باشید و برای تجربه متخصصانی که به شما مراجعه می کنند ارزش قائل شوید.مراقب پیشنهادات کم هزینه یا غیرممکن باشید ، آنها معمولاً کاستی هایی را پنهان می کنند که مطمئناً باعث می شود زمان و پول خود را هدر دهید. لیزر موهای زائد

پست های مرتبط